Киножурнал "Байки"


Мечтаешь попасть в мир кино? Хочешь видеть себя на больших и малых экранах? Путешествовать и участвовать в кинофестивалях? Читать о себе в модном глянцевом журнале? Мы даем тебе такую возможность. Вместе с киножурналом "Байки" ты войдешь в историю украинского кинематографа, ведь "Байки" - сделаны с любовью. Мы работаем с лучшими!

Get Adobe Flash player

Кинопробы киножурнала в Запорожье

Кинопробы киножурнала в Днепре

Премъера киножурнала в Херсоне

Кинопробы киножурнала в Ужгороде

Кинопробы киножурнала в Харькове

Кинопробы киножурнала в Сумах

Кинопробы киножурнала в Херсоне

Кинопробы киножурнала в Мариуполе

Кинопробы киножурнала в Тернополе

Чат киножурнала Байки

Медиа поддержка

Детский театр мод

Частина 1

Художня або документальна література?

1 Визначте яка сфера вам краще всього підходить. Якщо ви здатні швидко пристосовуватися, спробуйте обидва стилю. Дізнатися наперед, де вийде краще за все, неможливо. Наступні етапи передбачають можливість вибору.

2 Якщо ви вибрали художню літературу. Дізнайтеся про те, як написати коротку розповідь по керівництву з інтернету. В додаток до цього підготуйте опис та історію героїв вашого твору. Майбутній бестселер повинен легко читатися. Крім того:

• Ваші читачі повинні мати можливість вибудувати послідовність подій від самих ранніх до самих пізніх. Читач швидко перестане читати, якщо інформація буде сплутаної і неясною.

• Ваші читачі повинні мати можливість розповісти, в якій послідовності відбувалися події з книги.

• Притягувайте увагу читача шляхом об'єднання воєдино особистостей ваших героїв, дивного сюжету і захоплюючого оповідання.

3 Якщо ви вибрали документальну літературу. Виберіть відповідну тему, якою цікавляться багато людей. У вас є два аспекти: дізнайтеся, чи писав хто-небудь вже на цю тему? Якщо ні, відмінно, беріться за цю тему. Якщо про це вже хтось писав, визначте, що саме з того, що ще не було розглянуто в цій, ви будете освітлювати.

• Посилайтесь на якомога більшу кількість джерел по цій темі.

 

4 Розглядайте різні форми написання.

Хто сказав, що бестселер обов'язково повинен бути написаний у формі роману або документальної літератури? Бестселером може бути блог, автобіографія, розповідь про подорож, шанований довідник, дитяча книга, шкільний підручник (однозначно стане бестселером, адже школярі змушені його читати) або книга з жорстоким гумором. Бестселером може бути і щось інше. Виберіть той стиль, який підходить вашим особливостей і здібностей, і творіть в його рамках прямо до видання.

 

Частина 2

Теми

1. Виберіть тему вашої книги. У виборі теми вам допоможе деяка або вся інформація, наведена нижче:

• Вам дуже подобається ця тема. Ви можете писати про неї до нескінченності.

• Це дуже популярна тема. Вона може бути популярна в поточний момент (починайте писати відразу) або бути вічно популярної (в такому випадку завжди потрібно розкривати новий аспект).

2. Якщо ви пишете художню літературу, ось деякі додаткові підказки:

• Ви повинні знати все про героїв книги і навіть думати, що ви знайомі з ними особисто. Писати про таке буде дуже просто.

• У вашому блокноті має бути безліч актуальних нотаток, інформації, яка приваблює і цікавить, і яку ви використовуєте, щоб зробити життя героїв твору цікавіше. Люди дуже люблять відчувати зв'язок з щоденними проблемами, які змушують відчувати душевні терзання, дилеми та необхідність їх долати.

3. Якщо ви пишете документальну літературу, вам допоможуть наступні поради:

• Ви повинні бути експертом у цій середовищі. Або мати намір займатися дослідженнями в ній до кінця своїх днів. Краще, якщо ви маєте сертифікат, вчений ступінь або багато досвіду для підкріплення свого дослідження. Це допомагає людям відчувати, що ви надійне джерело інформації.

• У вас повинні бути номери телефонів експертів, яким можна зателефонувати, якщо у вас щось не виходить.

• Вам має подобатися те, про що ви пишете. Якщо це не так, у вас має добре виходити приміряти на себе інші ролі, ви повинні залишатися об'єктивним. Успіх вашої книги буде залежати від того, скільки часу ви зможете підтримувати цей стан.

 

Частина 3

Написання книги

1 Постійно робіть нотатки. Де б ви не були, носіть з собою блокнот і записуйте туди ідеї, які з'являються у вас в голові.

2 Знаходите час, щоб писати. Деякі люди можуть писати роман, не виходячи з дому, адже у них немає джерела доходу для забезпечення життя. Якщо ви не такий чоловік, як Ален де Боттон, який під час написання книги проживав успадковані кошти (хоча зараз він вже може заробляти за рахунок написання книг), вам краще писати тоді, коли у вас є вільний час. Пишіть під час поїздки на роботу, під час обіду, після вечері, на вихідних та під час відпустки.

• Відпрошуватися з роботи з метою написання бестселера слід акуратно. Для початку оціните своє місце роботи. Чим більш консервативне це установа, тим менше ймовірність того, що вони оцінять таке заняття гідним вашого часу.

 

3 Сконцентруйтеся на цілі книги. Бестселери не повинні бути написані найкращим чином. Звичайно, деякі з них можуть бути такими, але громадськість може зрозуміти ваш геній лише через довгі роки, якщо ви, звичайно, не виграли літературну премію. Якщо ви хочете досягти величі вже незабаром, починайте друкувати і писати відразу. Почніть роботу, а потім вже можна буде щось виправити або доповнити. Прокрастинація і перфекціонізм – це найбільші вороги для написання бестселера.

4 Напишіть огляд вашої книги. Це може бути план, короткий опис, що завгодно тощо. Якщо хочете, можете зобразити це як діаграми зв'язків. Існує безліч правил її складання. Ви можете ознайомитися з ними. Або ж ви можете просто взятися і писати без зупинки. Далеко не кожен складає діаграму зв'язків, так що і вам потрібно знайти власний шлях.

• Художня література: придумайте героїв, їх якості й особливості, їх мотивацію. Це повинно бути цікаво. Створюйте інформацію про них у міру того, як ви про них думаєте. Якщо герой базується на особистості вашого сусіда чи колишнього коханця, зробіть його невпізнанним, якщо, звичайно, не хочете отримати позов до суду. Опишіть ситуації, які ви хочете зобразити у своїй книзі, її сюжет, послідовність вдалих або невдалих подій. Передбачте цікаву кінцівку, нею може бути несподіваний поворот, сюрприз, щаслива розв'язка або подія, в результаті якого всі загинуть.

• Документальна література: подумайте про необхідність розділів, методик, частин – як ви розділіть текст? Глави можуть входити в розділи і т. п. наприклад, ви пишете про любов людей до яблучним пирогів. У першому розділі потрібно написати про те, що таке яблучний пиріг, туди можна включити історії людей про те, як вони люблять яблучний пиріг вже протягом довгих років. У другому розділі потрібно написати про місце, де можна дістати найкращі яблука для пирога. Третій розділ має бути присвячений рецептами яблучного пирога. Четвертий розділ має бути присвячений проблемам, що виникають з яблучними пирогами. У п'ятому розділі – фото з вашим улюбленим яблучним пирогом в Instagram. І так далі. Деякі теми, такі як коти або пиво, ніколи не перестають бути актуальними, тому вам потрібно представити лише актуальний, сучасний погляд на них. Деякі інші теми, такі як знаменитості або поп-музика, дуже затерті, і вам потрібно буде постаратися, давши людям щось, чого вони ще не знають, щоб привернути до них увагу.

 

5 Регулярно переглядайте написане.

Чи справді ви пишете те, що хочете? Можна назвати вашу книгу цікавою, доступною, цікавою, захоплюючою, корисною, розважаючої, жвавою, дотепною, модною чи ще якийсь, який би ви хотіли її бачити?

  • Не бійтеся відокремлювати деякі елементи для інших проектів. Іноді ви вже написали половину книги про щось певне, але в голові з'являється щось ще, що так і проситься на сторінки. Запишіть це, відмітьте і відкладіть для вашого наступного проекту. Не варто додавати надмірно багато нової інформації до того, про що ви пишете. Зрештою, якщо ви хочете написати бестселер, вам буде потрібно створити і інші книги, а ці сторонні ідеї будуть ідеальним початком для таких бестселерів.

6 Встановіть кінцевий термін для написання. Можете не дотриматись його. Встановіть ще кілька кінцевих термінів. І їх теж можете не дотримати. Зрештою, в житті все завжди стає на місця. В результаті встановіть кінцевий термін для написання і дотримуйтеся його. На цей раз – повністю закінчити писати. Вже досить! У цей момент ви повинні зробити вибір між автором, який буде завжди чекати і тим, хто опубліковуватиметься в надії на те, що його книга стане бестселером. Прийміть це рішення і завершення написання.

• Будьте реалістом. Написання книги про заблудшем стадо антилоп гну в Монголії займе більше часу, ніж написання художньої книги про те, як вампіри знищили чайну вечірку. Особливо якщо вам потрібно оплатити подорож до Монголії для проведення дослідження. Ретельне дослідження може зайняти роки. Ви ж можете прискоритися завдяки своєму уяві.

• Прогалини можна заповнити пізніше. Для цього потрібні і доброзичливі критики і не дуже доброзичливі редактори, які здійснюють перевірку перед публікацією. Прислухайтеся до них. Вони можуть вказати вам на ваші прогалини.

Частина 4

Рецензування написаного

 1 Ретельно перечитайте роботу. Зробіть перерву і перечитайте її ще раз. Виправте граматичні і орфографічні помилки. Приберіть все невиразне, роздуте, безглузде і незначне..

 2 Нехай вашу роботу перечитають колеги, співробітники і знайомі. Якщо ви хочете, щоб її перечитали друзі або члени сім'ї, подумайте, чи дійсно вони будуть готові чесно висловити роздратування, невдоволення або критику написаному? Будьте справедливим і реалістом, запитуйте думку лише тих людей, які менш схильні вам полестити або бути суб'єктивними. Наприклад, ви можете вступити в клуб письменників, познайомитися з декількома критиками, які можуть дати свої рекомендації щодо поліпшення книги.

 3 Спробуйте придумати унікальне або запам'ятовується назва для книги. Наприклад, якщо ваша книга про глобальне потепління, вона може називатися «Пальто марно». В даному випадку марність пальто означає неможливість настання суворої зими, а взимку ми зазвичай і носимо пальто. Втім, не варто приділяти цьому аспекту надмірну увагу. Багато автори витрачають велику кількість часу, щоб придумати ідеальне назва, але в підсумку видавцеві воно здається нікчемним і він все одно змінює його. Приділіть деякий час створення назви, але не все свій час.

4 Уявіть свою книгу на розгляд журналісту з хорошою репутацією (тільки не того, хто критично знищує роботу автора).

Бути може, це і не здається важливим. Але вашу книгу можуть розмістити в каталозі або ж ви можете написати в газету чи журнал, щоб вашу книгу прорекламували. Краще всього отримати позитивні відгуки від журналів або критиків з хорошою репутацією.

Частина 5

Будьте скромні

1Позвольте редакторам розкласти вашу роботу на частини.

Не разглагольствуйте про те, як дивна ваша робота. Редактори такі ж творці, як і ви, і вони хочуть допомогти, а не перешкодити вам. Вони потрібні для того, щоб зробити вашу роботу завершеною, надавши їй потенціал бестселера. Прийміть цю допомогу належним чином, дозвольте їм робити власні пропозиції. Прийміть їх припущення всерйоз.

• Дружні редактори корисні тим, що вони полегшують вашу роботу з редактурою. Злісні редактори хороші тим, що розкритикують вашу роботу і дадуть вам відчути, що таке жалість до самого себе. В кінцевому підсумку, шукайте щось середнє, тобто редактора, якого можна запросити на вечерю, але який при цьому ставитися серйозно до своєї роботи і зможе зробити вашу книгу краще.

Уявіть книгу на розгляд видавцеві тільки в тому випадку, якщо ви не збираєтеся, щоб її хтось редагував. Це може мати як хороший, так і поганий ефект, в залежності від того, як ви це не дивіться. В цілому, досвід редактора і допомогу видавничого дому з його усталеною репутацією може стати лише перевагою. Є люди, які купують книги не тільки певного автора, але і видавця.

2 Вносите значні правки. Ґрунтуючись на рекомендаціях рецензента або редактора, ви повинні виробити думку щодо того, що залишити, що переписати, а що взагалі прибрати. Довіряйте як своєму чуттю, так і їх порад, але будьте акуратні в будь-якому випадку. У деяких випадках ваше чуття може бути лише впертістю, в такому випадку ні один рецензент чи редактор не зможе зробити вашу роботу завершеною. Спробуйте відсторонитися від вашої роботи, знайдіть час, щоб подумати про тих коментарях, які вона отримала, а потім поверніться і підготуйте книгу до її останнього етапу – публікації.

Частина 6

Публикація та очікування

1 Вирішите, як буде видана книга

Існують різні варіанти: відомий видавець, видання за власні кошти або видання в електронному вигляді або через блог.

• Виберіть відомого видавця, і половина шляху до бестселера буде подолана. Наприклад, можна звернутися в Oxford University Press і Penguin Books, які видають безліч бестселерів. Втім, відомі видавці часто відмовляють у співпраці, тому звертайтеся до багатьох з них і не здавайтеся. Продовжуйте розсилати оригінальний текст до тих пір, поки хтось його не прийме. Якщо і це не вийде, завжди можна видати книжку за власні гроші.

 2 Дозвольте видавцеві провести весь необхідний маркетинг

Якщо ви обрали авторитетного видавця і він прийняв вашу роботу, чекайте, що він проведе маркетинг книги. Якщо він цього не робить, дізнайтеся причину. Якщо відповідь вам не сподобався, вам може знадобитися змінити щось у книзі. Але видавців необхідно турбувати з цим питанням.

 

3 Чекайте

Деякі книги стають бестселерами не відразу. Деяким необхідно допомогти стати такими. Діліться посиланням, по якій можна купити книгу, через Twitter, Facebook, Google+ і т. п. Розповсюдьте кілька примірників для конкурсу в блозі або Facebook. Розкажіть друзям або родичам, що книга була видана (це єдиний випадок, коли можна попросити у них допомоги у всьому процесі). Подаруйте кілька книг на Різдво. Надішліть копію своїм улюбленим знаменитостям. Створіть попит на свої книги.

4 Зрозумійте, що немає ніякої гарантії, що ваша книга магічно стане бестселером. Це в повній мірі залежить від ситуації, примх покупців, сезонних тенденцій і навіть обертання планети... Дійсно, існує безліч речей, які можуть вплинути на перетворення написаної книги в бестселер. Ви можете зробити все від вас залежне, але абсолютно всі письменники, крім добре відомих та прибуткових авторів у таких сферах як кримінал, закон і любовна історія, живуть надією. Ваш видавець може якось допомогти, але і він не може зробити чудо, так що будьте терплячими. Якщо через рік або два книга все ще залишається звичайною та її лише зрідка купують, верніться до творчості і пишіть ще. Це означає, що вам все ще належить написати бестселер, тому не здавайтеся.

• Розгляньте можливість відправлення вашої книги колективам чи організаціям з присудження літературних премій. У деяких випадках видавець може зробити це від власного імені. Отримання премії може допомогти як у визнанні, так і грошово.

5 Почніть писати продовження книги. Якщо ваша книга стала бестселером, починайте якомога швидше, адже ваші читачі вже хочуть продовження. Те ж стосується і до ситуації, коли ваша книга не стала бестселером – чим швидше ви повернете віру в своє вміння писати, тим краще.

Поради

• Якщо вам запропонували угоду про видання, найміть юриста, щоб він перевірив контракт. Не варто нехтувати можливістю отримати роялті від бестселера.

• Будьте спостережливим. Що хвилює людей? Про що вони хочуть знати більше? Чого їм завжди не вистачає? Під час підготовки до написання бестселера спробуйте зрозуміти, як задовольнити інтерес людей. Про те езотеричному або значному з вашої особистої точки зору завжди можна написати в книгах, які послідують за бестселером.

• Вечірка з приводу видання книги завжди корисна. Люди люблять вечірки. Любителям книг подобаються вечірки щодо книг. Використовуйте таку можливість для реклами книги. Роздавайте автографи і побільше посміхайтеся.

• Ведіть рахунок проданих книг, щоб зрозуміти, чи потрапила вона в список бестселерів.

• Переведіть книгу на іншу мову. Створіть можливість для іноземців дізнатися про вашому таланті. Чим більше вони купують, тим краще. Цілком можливо, що шведи чи японці саме багато спільного з вашим способом мислення.

• Ознайомтеся з рецензіями на вашу книгу або роботу. Звідти ви можете почерпнути інформацію, що треба буде виправити в вашої наступної книги. Втім, рецензія може бути посередньою, в такому випадку на нього можна просто не звертати уваги.

 

Попередження

• Не будьте зарозумілим або впертим. Вздорное поведінка може назавжди зіпсувати ваші шанси стати автором бестселера. У таких випадках люди запам'ятають не вашу роботу, а то неприємне почуття, яке пов'язане з вашою особою.

Наш канал в Ютубе

Регистрация актеров

Календарь

Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Copyright © 2018 Киножурнал "Байки" официальный сайт  Rights Reserved.