Киножурнал "Байки"


Мечтаешь попасть в мир кино? Хочешь видеть себя на больших и малых экранах? Путешествовать и участвовать в кинофестивалях? Читать о себе в модном глянцевом журнале? Мы даем тебе такую возможность. Вместе с киножурналом "Байки" ты войдешь в историю украинского кинематографа, ведь "Байки" - сделаны с любовью. Мы работаем с лучшими!

Get Adobe Flash player

Кинопробы киножурнала в Запорожье

Кинопробы киножурнала в Днепре

Кинопробы киножурнала в Николаеве

Кинопробы киножурнала в Ужгороде

Кинопробы киножурнала в Харькове

Кинопробы киножурнала в Сумах

Кинопробы киножурнала в Геническе

Кинопробы киножурнала в Мариуполе

Кинопробы киножурнала в Тернополе

Чат киножурнала Байки

Медиа поддержка

Детский театр мод

trailer.jpg

     Згідно з соціальними опитуваннями останніх років, телевізійний серіал цікавий основній масі глядачів тим, що створює особливий світ, який живе і розвивається за своїми законами і включає в себе глядача (в емоційному плані). Кожен серіал - це свій набір символів, думок, свої особливості постановки та реалізації ідеї, найчастіше свою мовую. (особливо характерно для історичних і фантастичних серіалів). І разом з тим існують закономірності, що простежуються у всіх серіалах; якийсь каркас, який є основою і забезпечує успіх серіалу як жанру. (Зокрема, це емоційна насиченість сюжету, ефект присутності, вироблені якоїсь театральністю, властивою серіалів (театральні прийоми як в акторській грі, так і в манері зйомки), про що говорили багато кінорежисери. Це забезпечує залученість глядача в «події». У деяких серіалах - логічна незавершеність серії, обрив дії в найбільш напружений момент - ефектний психологічний прийом (давно відомо. що краще запам'ятовується і викликає цікавість саме незавершеність).

     У цілому телевізійні серіали можна підрозділити на дві групи: серіали, основою яких є дія (рушійною силою може бути або інтрига, як в основних бразильських серіалах, або нерозв'язана проблема в сукупності з дією або сам по собі екшн - характерно для детективних і героїчних серіалів) і філософський серіал, де переважають діалоги і монологи, в тому числі і внутрішні. Другий тип є прерогативою Російських серіалів. 
Серіал багато хто ставить на межу між 
мистецтвом і комерцією, зневажливо називаючи їх «мильними операми» (назва закріпилася ще на самому початку появи серіалу як жанру, так як показ перших американських серіалів спонсорувався фірмою «Procter and Gamble»). Дійсно, створення телевізійного серіалу кон'юнктурно, оскільки розраховане на тривалий масовий глядацький інтерес. Існує безліч добре відпрацьованих і чи не загальновідомих способів добитися цього. Залучення телезірок - іноді навіть для зйомки всього в одній-двох сценах, з метою подальшого використання імені цієї «зірки» у рекламі фільму. Створення особливого антуражу навколо фільму завдяки вмілій рекламі. Бурхливо розвивається сюжетна лінія. Залучення глядача в новий для нього світ, обов'язково красивий, незвичайний і захоплюючий (краса взагалі є для творців серіалів комерційним явищем: чим привабливіша на вигляд актори, інтер'єр, природа, тим вище комерційний успіх). Опис яскравих (рідкісних в звичайному житті) почуттів та емоцій, що викликають співпереживання або обурення на адресу окремих героїв. Створення відчуття бурхливої, красивою, повного життя. Спроби пробудження особистісно-суб'єктивного сприйняття у глядача (теоретичну необхідність якого ніхто в загальному не заперечує) за рахунок осучаснення подій п'єси, проведення прямих аналогій характеру, зовнішності, манер персонажів з кон'юнктурою реальності. 
    У загальному і цілому, використовується безліч зовнішніх 
прийомів перетворення глядача в дійова особа. Строго кажучи, всі ці суто психологічні прийоми не нові. Все, ніж мають сьогодні кіно і телебачення, всі їхні прийоми «від» і «до» запозичені з природи людини, людського мислення та спілкування. Відкриття в екранному творчості відбуваються тоді, коли ми раптом несподівано зуміємо помітити якісь якості, сторони або методи роботи над фільмом, які до цього не помічали. Саме тоді можна починати розмову про мистецтво
Телесеріал може стати витвором мистецтва, якщо ставить перед собою серйозніші завдання, ніж просте заманювання глядачів для отримання прибутку. Серіали можуть давати варіанти вирішення складних життєвих завдань (як, наприклад, російський телесеріал «Прості істини»), можуть служити яскравим і барвистим «підручником» з історії, географії і т.п. Чи можна назвати це мистецтвом? 
Мистецтво, як і наука, в чистому вигляді не можуть служити задоволенню прикладних потреб, це сфери безкорисливого пізнання, які потребують проведення певної роботи з встановлення власних асоціативних зв'язків у споживача його плодів для задоволення власних ідеальних потреб. Якщо телеглядач збагачується духовно, а не просто вбиває час, очевидно, серіал може претендувати на більш високе звання, ніж «мильна опера». "Перед літературою часто постає проблема, як зробити істотний так чи інакше дивись, кінематографу ж часто доводиться старатися зробити видиме істотним". 
    Разом з тим, телевізійний серіал як жанр в даний час набуває все більшої і більшої популярності.
 Як і будь-який специфічний жанр, він має і риси, взяті від «батьківської» галузі - кінематографа - і свою власну специфіку. Якщо фільми поділяються на кінематографічні та телевізійні, то в жанрі телесеріалів такого підрозділу не існує. Є термін «телесеріал», що припускає, що демонстрація серіалів - привілей телебачення, оскільки на широкоформатному екрані в кінотеатрі їх демонстрація неможлива стратегічно: складно уявити людей, з дня на день приходять в кінотеатр, щоб подивитися чергову серію улюбленого фільму. А серіал розрахований саме на періодичність, регулярність його перегляду, в іншому випадку часто втрачається сама його суть. 
Вивчення даної галузі, як і сама галузь - відносно нові області, що почали бурхливо розвиватися саме в останні роки завдяки підвищенню інтересу глядацької публіки до жанру серіалу. На жаль, більшість критичних досліджень проводяться адресно, щодо конкретної серіальної постановки, і часто є прихованою рекламою. В основному це журнальні та газетні статті. Об'єктивні узагальнюючі дослідження, описують принципи створення серіалів, фактично відсутні, а якщо і зустрічаються, то зачіпають лише одну або декілька сторін виробництва телевізійного серіалу, не претендуючи на широту охоплення проблеми. 
У зв'язку з вищесказаним великий інтерес представляє узагальнення наявної літератури з постановки телевізійних серіалів з метою створення огляду 
процесу виробництва телесеріалів від першого до останнього етапу, порівняння цього процесу з традиційним фільмовиробництва, пошук однакових і принципово відрізняються рис. Сформульоване вище становище стало завданням даної дипломної роботи.

1 Організація і технологія виробництва телесеріалу

1.1 Загальні етапи створення телевізійних фільмів.
Процес створення телевізійних фільмів різних типів, у тому числі і телевізійних серіалів, включає в себе ряд обов'язкових етапів. Створення телефільму починається з написання сценарію. Сам сценарій послідовно змінюється від літературного варіанту до режисерської експлікації, постійно перебуваючи під контролю як за змістом, так і за величиною витрат на реалізацію того чи іншого його варіанту. Перед безпосереднім початком зйомок проводиться дуже важливий підготовчий етап, що конкретизує процес зйомок, що встановлює чіткі рамки витрат часу, матеріальних коштів, точного складу знімальної групи, використання реквізитних засобів, місць і способів проведення зйомок і т.п. Після закінчення зйомок (а іноді й паралельно зйомок матеріалу, що залишився) поводится монтаж та обробка готових плівок, приведення фільму в той вигляд, в якому він постане перед глядацькою аудиторією. 
Узагальнюючи все вищесказане, можна скласти наступну схему етапів створення телевізійних фільмів: 
Створення сценарію: 
- Написання заявки (лібрето); 
- Визначення попереднього виробничого ліміту витрат згідно з поданою заявкою; 
- Написання літературного сценарію; 
- Затвердження літературного сценарію; 
- Остаточне встановлення ліміту вартості фільму; 
- Написання режисерського сценарію на основі літературного; 
- Затвердження режисерського сценарію. 
Підготовчий період постановки фільму: 
- Розробка постановочного проекту фільму; 
Вибір місць натурних зйомок; 
- Підбір акторів і проведення попередніх репетицій; 
- Заготівля постановочних засобів; 
- Розробка 
календарного плану та кошторису; 
- Затвердження постановочного проекту. 
Виробничий період: 
- Проведення знімальних робіт; 
- Монтажно-тонувальні роботи; 
- Завершення оформлення документації по створеному фільму. 
Кожен наступний етап створення телевізійного фільму чітко узгоджується і виникає з попередніх. Так, написання літературного сценарію проводиться на основі лібрето і з урахуванням встановленого ліміту матеріальних і тимчасових витрат. 
Створення низки фільмів, об'єднаних одним набором персонажів і єдиною сюжетною канвою або послідовно розкривають цілісний 
сюжет - тобто створення телевізійного серіалу - має свої особливості в поділі на етапи. У цілому зберігаються всі перераховані етапи, але може змінюватися їх послідовність, відбуватися об'єднання одного етапу до іншого, або багаторазовий повтор деяких етапів. Зокрема, створення сценарію при виробництві телесеріалу може проводитися один раз, з подальшим повторенням етапу зйомок і монтажно-тонувальних робіт (окремо для кожної серії). Детальний розгляд кожного етапу при створенні телевізійного серіалу проводиться у наступних розділах. 

1.2. Створення літературного сценарію. 
Спочатку пишеться заявка (лібрето), коротко відображає художню та смислову основи майбутнього фільму, із зазначенням основних образів. Чітка певна мета і план роботи, в свою чергу, сприяють взаєморозумінню всередині знімальної групи. Заявка і сценарний план - те й інше переконує тих, хто їх буде читати в тому, що готується фільм вражаючий і стоїть. Дуже оживляє заявку використання цитат з промови персонажів майбутнього фільму. Почавши роботу над фільмом без вихідного напрямку, протягом роботи буде дуже складно його сформувати: 
матеріал не буде мати стрижня, точки відліку. Тому так важливо точно визначити тему і напрямок розвитку сюжету в серіалі, хоча надалі воно може неодноразово змінюватися. 
Літературна заявка може відрізнятися від сценарію тим, що останній пишеться з урахуванням всіх діалогів між героями, можливі вказівки щодо стилю виконання і т.п. Заявка ж - це просто загальна концепція фільму, з начерками майбутніх характерів і сюжетної лінії. Домогтися точності заявки допомагають організаційно - тематичні дослідження теми. Для телесеріалу переважніше створення заявки як більш загальної форми вираження художньої ідеї. 
Ось приблизний варіант написання 
літературної заявки на фільм: 

1. Робоча гіпотеза і інтерпретація. Сприйняття автором створюваного світу, способи показу цього, зміст головного конфлікту. 
2. Тема: 
- Об'єкти фільму (
люди, група, оточення, соціальні умови і т.д.) 
- Необхідна звукова 
інформація для розуміння внутрішньої сутності світу, що відкривається глядачеві. 
3. Узгодження дій: 
а) який 
конфлікт виражений дією; 
б) яка очікувана послідовність подій; 
в) що вносить даний фрагмент в загальну концепцію фільму; 
г) які факти призначені для сприйняття аудиторією. 
Головні герої. 
Про кожного пишеться короткий параграф, що включає наступне: 
а) хто - ім'я героя, відносини з іншими дійовими особами, 
б) де - місце дії; 
в) що - роль героя, ніж він цікавий. 
Конфлікт. 
- До чого прагне кожен з героїв; 
- Які 
принципові розбіжності героїв; 
- Протиставляються чи у фільмі різні думки, погляди. 
6. Переконання аудиторії. Розкриття діалектики авторської думки, а також показ можливих думок і очікувань аудиторії. 
7. Побудова фільму: 
- Як і звідки з'являється необхідна по ходу фільму інформація; 
- Яка послідовність дій; 
- Як послідовність дій 
відповідає логіці розвитку сюжету. 
8 Форма і 
стиль
Робляться спеціальні замітки про зйомку 
відповідно до позначеними Вами стильовими особливостями, що впливають на розвиток дії: тип і кількість перебивок, рух камери та ін 
9. Підсумок. Фінал. 
10. 
Бюджет. Перелік витрат на виробництво фільму (кошторис) додається до заявки. 
У багатосерійних фільмах або серіалах образи відіграють чи не чільну роль, тому що якщо спочатку вони і створювалися виходячи з основної ідеї сюжету, то надалі повороти сюжету можуть розроблятися на основі створених характерів. Образи, що створюються в телесеріалах, звичайно є типовими, тобто наділеними яскравими 
характерними якостями. Французький режисер Робер Брессон говорив. що головні виражальні засоби сучасне кіно бере у театру: це яскравість акторської міміки, жестикуляції, насиченість емоціями. 

     Після створення і підтвердження заявки перед написанням повного літературного сценарію може бути проведений попередній (приблизний) розрахунок обсягу робіт, розподіл часу зйомок (літні-зимові), розрахунок кількості акторів. Після цього укладається контракт на написання повного літературного сценарію. Сценарій пишеться з урахуванням зорових і звукових образів, принципово важливих для вірного сприйняття авторської ідеї. Зокрема, можна вказати характерні жести, міміку, промальовувати деякі моменти в жестах, музиці або шумах. Зазвичай літературний сценарій для повнометражного художнього фільму становить 70-80 сторінок друкованого тексту. Якщо серії в серіалі мають сюжетну наступність, одна серія триває в середньому 30 хвилин, при цьому сценарій на одну серію скорочується, але потрібно опрацювання сценаріїв як мінімум на кілька серій вперед. 
Якщо серії пов'язані героями, ідеєю і місцем дії, але їх послідовність не грає принципової ролі (по суті, набір самостійних фільмів, щось на зразок серії оповідань про одного персонажа), їх тривалість може зростати в два-три рази в порівнянні з сюжетно пов'язаними серіями. При цьому написання сценарію може йти за схемою, типовою для створення сценарію звичайної повнометражної картини. При написанні сценарію сценаристові бажана допомога фахівців різних областей, з урахуванням специфіки створюваного фільму. Бажано, щоб режисер-постановник включився в роботу вже на даному етапі, щоб надалі уникнути 
конфліктів між сценарістскім і режисерським баченням сюжету. Після завершення роботи над літературнимсценарієм проводиться його осмислення «в обсязі», з урахуванням розташування декорацій, акторів, техніки, звукового оформлення (промови, шумів, музики), художнього оформлення, а також витрат часу і плівки (хронометрирование сюжету). Всі ці аспекти відбиваються у режисерському сценарії. 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Наш канал в Ютубе

Регистрация актеров

Календарь

Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Copyright © 2018 Киножурнал "Байки" официальный сайт  Rights Reserved.